Belægninger

Jeg elsker at arbejde med forskellige belægninger. I dag blev der lagt belægning i forhaven bestående af marksten, pigsten og store fortovsfliser.

Hensigten med min have er at skabe belægninger, som ikke koster mange penge. Jeg har et meget begrænset budget til mn have, og derfor tager jeg udgangspunkt i de materialer jeg har eller materialer jeg kan få foræret. derudover forsøger jeg at holde mine belægninger i materialer der er naturlige.

I morgen vil jeg vise jer lidt billeder fra forhaven, hvor jeg de sidste par dage har leget med planter og belægninger.

2 thoughts on “Belægninger

  1. Jeg er vild med at du selv lægger dine fliser og at bugettet skal holdes nede – lige efter min stil. Hjemme hos os plejer vi at sige, at den som har idéerne selv skal gøre arbejdet. Dvs. at jeg faktisk også har lagt en del fliser. Hilsen Christine den nye haveblogger

Skriv et svar

