Nye billeder fra forhaven

Jeg lovede igår at vise lidt billeder fra forhaven. Problemet var igår, at der skulle puttes børn og jeg havde tjansen. Sådan er det at have kone, børn og have. Og ja, min kone ønsker helst at det prioriteres i den rækkefølge som det er skrevet. Billederne jeg tog igår var ikke blevet så gode, så derfor tog jeg lidt billeder, da jeg kom hjem fra arbejde idag.

Ovenfor ser i til venstre et billede af, hvordan forhaven tog sig ud inden jeg begyndte. Der er blevet arbejdet cirka 7 timer i forhaven og det har ikke kostet en krone. Fliser og sten havde jeg liggende og stauder er delte eller skabt ved formering fra frø. som i kan se på højre billede skal der ikke meget til. Forhaven bliver holdt i de cremehvide og lysegule farver.

 Min søn har stået for at lave en bænk. Den er fortrinsvis forbeholdt ham og mor, fordi det er en kærlighedsbænk. Han er bestemt en mors-dreng.

Den lille terrasse er lavet af de stykker græs jeg fjernede fra stien, hvor der nu ligger fliser. Mønsteret er skabt af  fire 50 gange 50 fliser og græs. Næste forår vil der ikke være meget jord at se i forhaven og det er egentlig også planen. Den lille kant græs som er på hver side af fliserne vil også med tiden blive dækket af planter som vil hænge udover. 

 

 

 

2 thoughts on “Nye billeder fra forhaven

  1. Hej Michael
    Din forhave ser fin ud, det skal nok blive godt, når det gror til. Jeg kan godt lide den med først kone så barn så have. Hos mig er det først have, så have og så have, men mine børn er også voksne og flyttet hjemmefra og manden må klare sig selv😉

Skriv et svar

