Så er bloggen kørende igen..

I en længere periode har jeg været uden for blogverdenen, men nu er jeg tilbage og håber på at kunne tilføje flere indlæg.

Jeg vil ønske mine læsere og kunder i min butik en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

One thought on “Så er bloggen kørende igen..

  1. Hej Michael,
    Velkommen tilbage. Dejligt at der også er mænd der interesserer sig for haven. Jeg bor også i Horsens kommune, så det kunne være jeg skulle komme forbi en dag og se hvad du har til salg.

Skriv et svar

