Det pipler frem

En tur i haven i dag gav et indblik i hvad det milde vejr betyder.

Image

Erantis står og nejer flere steder i mine staudebede. Det er virkelig fantastisk at følge den forandring der sker lige nu og de næste mange måneder.

ImageImage

Her er det hvide perlehyachinter som har fundet vejen frem og snart vil stå klar til at springe ud.

Image

En lille del af forskellige løg har jeg ikke fået sat i jorden endnu, men da jeg idag hentede dem i skuret kunne jeg se at de allerede var godt på vej. de har selvfølgelig ligget godt og lunt. Dette er narcisser i hvide og cremefarvede nuancer fra forhaven. Her har jeg bl.a. en del Thalia og Bridal Crown som jeg synes er nogle af de flottere af sin slags.

I morgen vender jeg i øvrigt tilbage med lidt billeder fra mit drivhusprojekt.

2 thoughts on “Det pipler frem

Skriv et svar

