Jeg lovede..

tidligere at vise billeder af det foreløbige arbejde med drivhuset. Nedenfor kan i se husets areal, og hvor meget jord der er fjernet undervejs. Jeg vil lige understrege at alt jord er fjernet med spade, skovl og trillebør.

Image 

På dette sted var der tidligere et andet hus som jeg har måttet brække ned. Det har været hårdt arbejde idet soklen på det hus bestod af bl.a. gammelt jern, marksten og et toilet i keramik i en dybde af 80 cm.

Image

Her ses første del af sokkelkanten, hvor indgangen til huset skal være. På langsiden bliver der isat tre vinduer der måler 150 x 150 cm. Mellem hver vindue vil være en opmuret søjle.

På grund af den meget vand vi har fået har projektet ligget stille de seneste 14 dage.

Image

Jeg erhvervede mig 6 af disse flotte thermoruder til en meget fornuftig pris. Jeg vil senere fortælle jer hvor de er anskeffet og hvordan og hvorledes de kom i mine hænder..

Glæder mig til at kunne dele mine erfaringer som drivhus-selvbygger med jer som følger med på bloggen.

 

One thought on “Jeg lovede..

  1. Stort arbejde du har lavet allerede nu, det bliver spændende at følge med i byggeriet.
    Bedste hilsener
    Lisbeth

Skriv et svar

