Nyanskaffelser..

til den nye havesæson. Hen over vinteren har jeg været på indkøb, og erhvervet mig nogle lækre ting, som kommer til at pryde haven i den kommende havesæson.

Jeg har indkøbt terracottapotter, og jeg var så heldig at finde dem på tilbud i en god bekendts plantecenter. Det er sådan at jeg er helt vild med terracottapotter, men desværre mistede jeg en del på grund af frosten sidste vinter.

Jeg har efterhånden en stor mængde terracottapotter, men baljer og spande i zink er også fantastiske i haven. Terracotta og zink patinerer flot, og er på ingen måde dominerende i forhold til de planter som skal pryde.

Som de fleste i det danske haveblogland i dag søger jeg også det smukke og lader mig ikke nøjes med det uskønne;-).

2 thoughts on “Nyanskaffelser..

Skriv et svar

