Mens vi venter..

på foråret, kan det være til stor glæde og gavn at kigge billederne igennem fra sidste havesæson. Det bliver man i al fald en smule opmuntret af. Tænk engang, at vi her midt i Januar ikke endnu har oplevet vinteren, og det milde vejr lader til at holde ved noget endnu. Alle de sysler som hører foråret til har vi kunnet klare inden det rigtigt bliver forår.Image

2011 var det første år, hvor jeg begyndte at fotografere min have. Bloggen er klart med til at få mig ud at tage nogle billeder af haven, og hvor er jeg lige nu taknemmelig for, at jeg fik det gjort.

Image

Det er overhovedet ikke til at fatte, at haven i løbet af det næste halve år skal gennemgå en forvandlig fra jord og mudder til en oase af alverdens panter. Nu har jeg haft have i mange år, men det overrasker mig fortsat, hvordan haven udvikler sig gennem året. Det er vel det der gør det så fantastisk at have en have.

De lover fantastisk vejr i weekenden, og jeg håber på at kunne vise jer nogle billeder af hvad der rører sig i min have lige nu.

One thought on “Mens vi venter..

  1. Ja hvis man først er blevet blogger, så er man nødt til at tage mange billeder :o) Og du har ret, man må overraskes over, at haven kan forandre sig så meget over nogle få måneder, men hvor er det dejligt.

Skriv et svar

