En flot indgang

til haven fortæller meget om, hvad der ellers møder en inde i haven. Jeg har arbejdet meget med haven de sidste år, og én af mine udfordringer har været at skabe en sammenhæng mellem forhave og  baghave og det har været svært.

Nu blev jeg for et par dage siden færdig med mit seneste belægningsprojekt, hvor jeg har opbygget en trappe i pigsten og brosten. Trappen går direkte fra vejen ind i vores have.

Fra trappen skal der gå en sti direkte ned til det kommende drivhus.

Til sommer vil man, på sin vej til drivhuset, blive mødt af planter i blå, lilla og purpur farver i denne del af forhaven. Her er plantet store hortensia, bronzehyld og der kommer lilla valmuer og kæmpe verbena og andre spændende vækster.

Her er lige et par billeder af trappen. Dette område bliver et ret spændende sted i haven, og i morgen kommer der nye beboere på grunden.

De nye beboere skal bo lige bag den store gran som ses på billedet til venstre for trappen. I løbet af i morgen vil jeg vise lidt billeder af de nye tilflyttere.

Er i nysgerrige..?

 

9 thoughts on “En flot indgang

  1. Hej Michael, var de ikke det du hed. Aner ikke omme kommentar kommer på. Det her wordpress er ret besværligt, synes jeg.
    Nå med flot projekt du har gang i.
    Og svaret er: JA.
    Mvh. Marianne
    Den Helbredende have
    Ps. Jef kan ikke se hvad jeg selv skriver fra min iPad.

  2. Jeg har også prøvet et par gange at kommentere – men ryger ud. Nu prøver jeg lige igen.
    Ja jeg kunne godt tænke mig at se trappen i nærbillede. Klart nysgerrig efter mere.

    • Hej Claus,
      og mange tak fordi du kiggede forbi bloggen. Du er en stor motivation for at jeg får opført drivhuset, så du skal ikke være i tvivl om at jeg glædeligt viser det frem til dig.
      Kh Michael

Skriv et svar

