Erindringen om en have i blomsterflor

I dag da jeg sad og drak min kaffe sammen med min kone og børn, fornemmede jeg pludselig duften af en hyacinth, som stod i vinduet og lige netop var sprunget ud.

 

Duften ledte mig hen på tanker om højsommeraftener i haven, hvor jeg kunne plukke flotte og duftende buketter. Hvor glæder jeg mig til at vi igen kan gå rundt i haven til sent hen på aftenen.

Det har i dag regnet og sneet meget, men vi nåede alligevel at få bygget et nyt hus til ænderne. I morgen laver vi indhegning og dyrene kan flyttes til de nye omgivelser. Jeg håber på et lille ophold i vejret i morgen så jeg kan få taget lidt billeder til bloggen. 

Alt imens kan i nyde et par af sommerens buketter.

Skriv et svar

