Jeg beklager mit fravær,

men jeg forventer at kunne berette om hvad der sker i min have i løbet af de næste dage. Jeg har været uden kamera for en længere periode, og har ikke kunnet vise billeder. Jeg regner ikke med at i finder bloggen spændende uden billeder..

Jeg vil også hen over weekenden opdatere siden med de planter jeg forventer at sælge i år. Det er først nu planterne viser om de har klaret vinteren. Har du forespørgsler er du velkommen til at sende mig en mail på adressen michaelbejlegaard@gmail.com

Min murer er også klar til at færdiggøre drivhuset i påskeferien, og det vil jeg også gerne berette mere om på bloggen.

Håber i fortsat vil følge med.

Skriv et svar

