Så er det forår..

Når jeg nu skriver, at det er forår – så er det fordi, at der lige nu sker meget hos vores kære dyr. Vores høns har fået 11 små kyllinger, og idag har anden lagt sit første æg.

Om ca. fjorten dage vil hun (forhåbentligt) begynde at ruge, og så udvider vi besætningen endnu engang. Kyllingerne er denne gang blevet ruget ud på rugemaskine, og det har været helt okay. 11 ud af 25 mulige kom til verden, vi gennemlyste ikke æggene undervejs.

Jeg har været på svejsekursus med “Haven” i denne weekend, og jeg vil senere vise resultatet af mine anstrengelser på denne dag. Et arrangement, som i øvrigt var rigtig godt. Jeg vil takke alle de hårdt arbejdende, svejsende havetosser, som var med til at gøre dagen til noget særligt.

Skriv et svar

