Hr. Blomst på aftentur

Mine to dejlige unger har døbt de to ænder, Hr Blomst og Rosa. Som jeg skrev i går ligger Rosa på på 17 æg og det kan blive en smule kedeligt for Hr. Blomst.

Derfor fik han friheden til at vandre rundt i haven igår, hvilket han tog i mod med stor glæde. Han er faktisk gået hen og blevet en social and, som har det godt i vores nærvær.

Grillhyggen blev lidt mere hyggelig i selskab med Hr. Blomst som spiste snobrød med børnene.

Stien i forhaven som jeg anlagde i sensommeren sidste år er Hr.Blomst meget glad for. Han går frem og tilbage og hygger sig. Han er god til at holde sig til stien, og det betyder også at han ikke ødelægger mine planter. Jeg havde ladet mig fortælle, at ænderne holder sig væk fra stauderne, og det er da også delvist rigtigt. I går smæskede han sig alligevel i lodden løvefod og forskellige prydgræsser.

Høns er fantastiske, men ænder er ikke mindre sjove.

One thought on “Hr. Blomst på aftentur

Skriv et svar

