Sommertilbud på stauder resten af sommeren 2012..

Resten af sommeren kører jeg et godt tilbud på stauder..

Fem stauder for 100 kr. Det gælder alle stauder med undtagelse af pæoner, hostaer og bregner. Jeg forsøger at opdatere listen løbende, men der kan være enkelte stauder som er udsolgte.

One thought on “Sommertilbud på stauder resten af sommeren 2012..

  1. Hej Michael
    Ved en tilfældighed fandt jeg din blog da jeg søgte efter ” Lægebaldrianen! Valeriana officinalis” er det en af dem du har til salg ?
    Du har da godt nok gang i nogle flotte projekter og hvor er det nogle flotte billeder du ligger ind.
    Jeg har selv en lille kolonihave som jeg købte sidste år i foråret. Det var et stort “gør det selv” projekt, men det skrider da fremad. Har du lyst til at se det så er det her http://casaasti.blogspot.dk
    Jeg har tilmeldt mig en som fast følger på din blog.

    Havehilsner fra Linda

Skriv et svar

