Travlhed

På trods af meget lidt aktivitet her på bloggen det sidste halve år, har rigtig mange fundet frem til bloggen og henvendt sig med henblik på at bestille planter. Jeg kan fortælle, at jeg også i år sender planter med Post Danmark.
Det er også muligt at kontakte mig med henblik på at komme forbi og hente de ønskede planter på vores adresse. Det vil være muligt at finde planter i mit udvalg på adressen, som ikke er at finde på plantelisten på bloggen. Det skyldes, at nogle planter er i så store potter, at de vil være meget dyre at sende med Post Danmark.
Jeg beder Jer derfor skrive og forespørge, hvis der er bestemte planter i søger.
Priserne på planterne fremgår på plantelisten, som løbende bliver opdateret. Det vil fremgå på plantelisten, om der er specielle tilbud og fordele.

Skriv et svar

