Endnu en skøn dag

I dag har været en skøn dag med rigtig meget lys. Temperaturen i Drivhuset nåede op på 21 grader og en del af de mange stauder som har overvintret på hylderne under drivhusets tag blev sat i haven.

20140313-201449.jpg

Der er ingen tvivl om at vi er rigtig glade for drivhuset, som har kostet os under 10.000 kroner at bygge. Det er ikke mange penge i forhold til priserne på de gængse drivhuse jeg har set.

20140313-201758.jpg

Bordene i boden ved vejen bugner med planter og det samme gør den bageste del af haven bag drivhuset, hvor en stor del af de mange stauder og prydgræsser står opbevaret.

20140313-202004.jpg

20140313-202025.jpg

Også indenfor i det nye drivhus er der gang i planterne. En stor del af de mange flamingokasser står med mange grønne spirer. I år forsøger jeg med nye planter, og glæder mig til at forbedre mine egne bede, og kunne forsyne andre haveelskende med spændende planter.

20140313-202414.jpg

Hønsene er også forårskåde, og den gode Nille, som poserer på billedet, har travlt i denne tid. Stakkels små høns;0).

I morgen skal der plantes frugttræer og bærbuske og jeg glæder mig til at invitere Jer indenfor i haven igen.

Skriv et svar

