I år vil jeg have mere fokus på køkkenhaven

De senere år har køkkenhaven været min kones domæne og hun er også ret god til det med køkkenhave. Problemet er at ryggen det sidste år har drillet og det har derfor været nødvendigt at gøre køkkenhaven til et enkelt projekt, hvor ikke store arealer skal fræses, luges og sås til.

20140314-093750.jpg

I efteråret gik jeg i gang med at lave højbede og køre perlegrus på stierne mellem bedene. Jeg er ikke færdig endnu, som det også kan ses på billedet. Hækken ud mod vejen bliver rykket op og der bliver plantet frugttræer som overstandere og bærbuske vil pryde underneden.

20140314-200146.jpg

I køkkenhaven skal vi have spiseligt planter, grøntsager, bærbuske, sommerblomster og stauder. Jeg glæder mig meget til at vise jer mere fra denne del af haven og jeg tager gerne mod tip og råd, så smid endelig en kommentar.

Skriv et svar

