Plantemarked på lørdag

På lørdag den 3 maj er der plantemarked ved den økologiske have i Odder og jeg vil også være tilstede. Planterne bliver i øjeblikket samlet og på fredag bliver de pakket i bilen.
Jeg glæder mig rigtig meget til at møde andre haveglade mennesker og sælge og evt. bytte planter.

Jeg vil medbringe forskellige hostaer, allunrod, lidt geranium, lægebaldrian, forskellige brudeslør og meget mere.

20140429-123232.jpg

20140429-123304.jpg

Akelejemix i rosa og blå farver medbringer jeg blandt andet også.

Plantemarkedet finder sted i tidsrummet mellem kl. 14.00 og 16.00.

Glæder mig til at møde jer derude.

20140501-101922.jpg

Skriv et svar

