Så kører jeg sommertilbud på alle stauder igen

Sidste år havde jeg sommeren igennem tilbud på alle mine stauder. Jeg vil gentage successen og åbner op for sommersalget med 5 valgfrie stauder for 100 kr. Foreløbig vil tilbudet gælde frem til juli 2014.

20140526-153620.jpg

Fast portopris på 75 kr. for forsendelser til hele landet, uanset mængde.
Besøger du mig på adressen Agervej 15 i Horsens, har du mulighed for at gøre dig en god staudehandel hele sommeren.

Kontakt mig evt. på forhånd, hvis du vil være sikker på, at jeg er hjemme. Jeg vil da stå klar med råd og vejledning ved købet af dine nye stauder.

Du kan også bare kigge forbi til en uforpligtende havesnak.

Kontakt mig på mailadressen; etlivmedstauder@gmail.com

Skriv et svar

