Mange bolde i luften

Med en kælder under udgravning, nedgravning af dræn, planer om nyt drivhus, legeområde til børnene, bog og artikelskrivning, plantesalg og planlægning af haven 2015.
Ja, haven former sig stille og roligt som jeg ønsker det trods travlhed, og hvert år ved denne tid får jeg nye ideer til, hvordan jeg kan forbedre haven.
I år er der blevet plantet meget nyt og ideer til børnenes have i haven er også under udvikling.

IMG_1861.JPG

I den kommende uge bliver der bestilt løg hjem fra Holland og de vil komme til at forskønne haven til foråret. Faktisk er sensommeren og det tidlige efterår, den for mig, bedste tid på året. Det er her vejret er optimalt til at arbejde i haven, men også der frugterne af ens hårde arbejde fra sidste efterår og foråret kan høstes.

IMG_1862.JPG

IMG_1864.JPG

IMG_1863.JPG

Børnene arbejder i øjeblikket på deres egen have og det er skønt at opleve, hvordan de ligesom jeg, elsker at sætte deres eget præg på den del af haven som de befinder sig mest i. Faktisk har jeg ikke blogget en periode, fordi jeg er blevet spurgt om jeg vil skrive en artikel i magasinet “børn og fødsel”. En artikel som vil handle om, hvordan vi som familie lever vores liv i haven. Hvordan man skaber forskellige haverum som giver anledning til læring og fordybelse for børn.
Nedenfor er det min søn, Amer som er ved at lave et af de fire højbede som skal stå i børnenes have.

IMG_1922-1.JPG

IMG_1926-1.JPG

Når jeg kender datoen for udgivelsen for min artikel vil jeg selvfølgelig linke til den her på bloggen.

Skriv et svar

