Som noget nyt

Er jeg startet op som havekonsulent og havetegner. Du har mulighed for at booke mig til et møde i din have, hvor vi sammen, planlægger og designer din fremtidige have.

Jeg laver en skitse på baggrund af samtalen og laver en planteliste på de planter som skal bruges.

Jeg er gået i samarbejde med Skovmanden Tobias Sjolte Hansen fra Gl. Ry, hvor vi i forening laver den overordnede plan af din have og efterfølgende har vi mulighed for at udføre arbejdet med etableringen af haven. Det indebærer alt arbejde i udgravning, beplantning, belægning, trækonstruktioner, pergolaer beskæring af eksisterende træer og meget mere.

Vi har tilsammen, stor erfaring i arbejdet med etablering, vedligehold og pasning af haver.

Ønsker du at booke mig til et møde i din have og en efterfølgende skitse med planteliste, kører jeg nu en intropris på 2000 kr. for 2 timers besøg af havekonsulent, 1 haveskitse med dertilhørende planteliste. Du vil derudover få en pris på planterne. Ønsker du et prisoverslag på det totale projekt er det også muligt.

   
 

Kontakt mig her på bloggen, på telefon   20739565 eller send en mail på etlivmedstauder@gmail.dk

  

Skriv et svar

